کوتاهی موی زنانه کوتاه معرفی مدل های کوتاه مناسب بانوان

کوتاهی موی زنانه کوتاه : کوپ کوتاه

در کوپ کوتاه موها از پشت کوتاه می‌شود؛ و پشت گردن مشخص می‌شود. راهنمای مو را از اولین جایی که از پشت کوتاه شده در نظر می‌گیریم و به همان نسبت موها در اطراف سر هم کوتاه‌تر می‌باشند.

کوتاهی موی زنانه کوتاه : کوپ بلند

در کوپ بلند موها از پشت از اولین مهره گردن شروع می‌شوند. راهنما را ازآنجا می‌گیریم؛ و به همان نسبت موها از پشت بلندتر می‌باشند. قسمت جلوی موها نیز کوتاه هست. در بعضی از مواقع به درخواست مشتری موهای جلوی سر را می‌توانیم بلند یا کوتاه در نظر بگیریم.

کوتاهی موی زنانه کوتاه : مصری

در مدل مصری موها بنا به درخواست مشتری کوتاه‌تر یا بلندتر هست؛ اما در حالت کلی این مدل مو از گوش پائین تر است و صاف و یکدست هست. بیشتر برای موهای صاف مناسب هست.

کوتاهی موی زنانه کوتاه : تخم‌مرغی

مدل تخم‌مرغی برای بچه‌ها و دخترخانم‌ها مناسب‌تر هست اما گاهی اوقات بانوان عزیز نیز این مدل را دوست دارند. افرادی که پشت سرخود برآمدگی دارند و پشت سر آن‌ها کاملاً گرد است می‌توانند موهای خود را مدل تخم‌مرغی کوتاه کنند.

کوتاهی موی زنانه کوتاه : لیر یا پر کوتاه

مدل لیر یا پر کوتاه برای موهای حالت دار و موهای صاف مناسب هست. افرادی که موی فر دارند بهتر است موهای خود را با این مدل کوتاه نکنند. بانوان عزیز مدل لیر را می‌توانید به‌تنهایی نیز انجام دهید.

کوتاهی موی زنانه کوتاه : سوفیا

در مدل سوفیا موهای قسمت جلو نسبت به قسمت عقب کمی بلندتر هست. مدل مو تقریباً مثل مدل مصری کوتاه است با این تفاوت که موهای قسمت جلوی سربلندتر می‌باشند.

قارچ

مدل قارچ بیشتر مناسب بچه‌ها هست؛ اما با توجه به نوع چهره و سلیقه‌ای که بانوان دارند می‌توانید این مدل را برای ایشان کوتاه نمایید. در مدل قارچ سر به دو قسمت بالا و پائین تقسیم‌شده قسمت بالا کلاهک قارچ را شامل می‌شود و قسمت پائین مدل ساقه قارچ هست.

گرد

در مدل گرد موها از قسمت پائین گرد است و جلوی مو نسبت به مدل کوپ بلندتر هست و تا نوک بینی ادامه دارد. بنا به درخواست مشتری می‌توانید مدل‌ها را کوتاه‌تر یا بلندتر در نظر بگیرید.

کوتاهی مو زاویه‌دار

در کوتاهی مو زاویه‌دار زاویه‌ای که مو با کف سر تشکیل می‌دهد مدنظر هست. اگر موها را رو به بالا در نظر بگیریم ۱۸۰ درجه هست و اگر موها را به‌طرف خود بگیریم زاویه‌ای که مو با کف سر تشکیل می‌دهد ۹۰ درجه هست.

پیتاژ

پیتاژ برای نازک کردن حجم مو استفاده می‌شود بدون اینکه موها از طول کوتاه شوند. همچنین می‌توان موهای کم‌پشت را پرپشت نشان داد. این کار با قیچی معمولی، قیچی پیتاژ و تیغ پیتاژ انجام می‌شود.

مطالعه بیشتر : کوتاهی مو راهنمایی نهایی

یک دیدگاه دربارهٔ «کوتاهی موی زنانه کوتاه معرفی مدل های کوتاه مناسب بانوان»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *